Jednotný vizuální styl – Corporate Identity2018-07-24T14:14:01+00:00

Firemní vizuální styl

Corporate Identity – jednotný vizuální styl

Vytvoříme jednotný vizuální styl pro větší i menší firmy. Navrhneme Vám kompletní firemní identitu tak, aby odpovídala standardům dnešního moderního světa – logo, vizitky, akcidenční tiskoviny, razítka a ostatní reklamní předměty pro prezentaci vaší firemní nebo produktové značky.

Pro kvalitní prezentaci vaší firmy má jednotný firemní vizuální styl klíčový a rozhodující význam, aby právě vaše společnost nezanikla mezi ostatními na stále náročnějším trhu.

Vytváříme Corporate Identity s ohledem na potřeby konkrétního zákazníka, aby vznikající nový firemní styl pomohl při změně (redesign) nebo při tvorbě nové firemní tváře a přinesl tak očekávaný přínos. Při budování značky Vám můžeme navrhnout také název společnosti, slogan nebo celkovou kampaň při uvádění společnosti nebo produktu na trh.

Základními vizuálními prvky jsou logo (značka), barevnost, typografie a různé grafické prvky. Vše je přehledně shrnuto a popsáno v pravidlech jejich použití, tzv. manuál jednotného vizuálního stylu.